Tuff vecka.

Äntligen är det torsdag vilket innebär en efterlängtad sovmorgon imorgon då jag inte har några lektioner på fredagar, tack och lov!
Det har varit en rätt tuff vecka eftersom jag inte alls är van med att kliva upp runt sju om dagarna, eller att springa fram och tillbaks till skolan flera gånger dagligen, ha kvällskurs och sen slita flera timmar med att träna självförsvar och även försöka vara social med vänner. 
Det är skönt att ha kommit igång igen i alla fall. Allra helst eftersom förra terminen var så slapp. 
Ändå var den här veckan lite av en uppvärmning då jag nästa vecka drar igång med träningen igen också. 

Oj vad tiden har gått snabbt, nu måste jag springa iväg till skolan. 
Ciao! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0