Söndag

Gårdagen blev lugn. 
Efter jag hade tagit min morgonpromenad så satt jag mig ner och pluggade lite till strax efter tolv då pappa hämtade upp mig och vi åkte ut till skogen så Gottegos fick springa lös och jaga pinnar. Han är ju bara så himla söt när han springer runt och får leka av sig! ♥
Efter det så blev det bara en massa slappande framför tvn och datorn bortsett från de promenader jag var ut med Gottfrid efter. 
Jag är fortfarande förkyld men känns i alla fall inte som jag har någon feber så det känns gött. 
Jag hör bara knappt inget och näsan är som den är men så kan det vara. Bara jag inte blir sängliggandes så är jag nöjd. 

Alldeles strax ska jag promenera över till Mattias med Gottfrid där han ska få vara medans jag är i kyrkan. 
Hoppas han är hemma bara för jag fick inte svar på något av mina sms jag skickade igår men det märks väl. 
Efter kyrkan kommer systeryster över till mig och jag ska nog ta och bjuda på lunch! (: 

Nä nu måste jag slänga på mig lite andra kläder.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Sv: Ja vist är det snyggt? Jag gillar det också :)e

2011-01-31 @ 13:55:32
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0