Skolan.

Jag rymde precis från min engelska lektion.
Vi skulle översätta en varsin rad i en bok och jag fick panik och packade ihop mina saker och smet ut haha.
Helt sjukt att jag försöker undvika att prata engelska i kursen Engelska B. Jag känner mig så lyckad.. Eller inte.
Nu får jag sitta här och vänta tills kl 17 då jag ska ha första träffen i Samhällskunskap B och få information och så eftersom jag ska läsa den på flex.
Sen så har jag lektion i historia B klockan 18 och efter det så skulle jag nog hitta på något med Mattias.

Igår hade jag i alla fall en mysig söndag.
Först kyrkan, sen skjutsade Adde hem mig till mormor där jag spelade bingolotto. Jag vann ingenting men mormor vann två Sverigelotter :)
Efter det tog jag bussen ner på stan där Mattias mötte upp mig. Han jag och Sabina gick sen och såg The tourist på bio och den var helt okej! :) Men är Depp med i en film så är det ju svårt att den blir dålig! ;P

Öhm ah det var väl allt jag hade att skriva nu.
Hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0