Sjuk!

Oj vilken förkylning jag har åkt på!
Jag har ont i halsen, hör knappt något, näsan är helt täppt och det känns som jag har feber.
Trots det var jag iväg till kyrkan på högmässa för det behövde jag verkligen. 
Dagens predikan var så otroligt laddad och träffade mig rakt i hjärtat och det kändes extra bra när jag gick därifrån idag. 

Resten av dagen så ska jag bara vara. Kika på filmer och hoppas på att förkylningen släpper. 
Gottfrid skulle egentligen komma hem idag för att pappa skulle på ishockey men han kände sig inte heller nå pigg så han skulle bli hemma så Gottegos kommer hem imorgonbitti istället och tur är det eftersom jag måste städa innan. 
Ska försöka med det senare ikväll för just nu orkar jag verkligen inte. 

Nu blir det en ipren och vila. 
Ciao! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0