Ringaren i Notre Dame! (:

Jag har knappt varit utanför dörren något idag mer än när jag tog en promenad till pizzerian och käkade en kycklingsallad, svängde förbi ica och fick Mike att köpa glass och rengöringsmedel åt mig efter att han spytt ner hela min soffa och sen kort promenad med Sabina när vi gick ut med Skorpan. 
Jag har knappt gjort något alls idag, försökte få ren min soffa men den stinker fortfarande :( så jag tog med mig datorn in i sovrummet och la mig och kikade på Ringaren i Notre Dame, hur jäkla söt är inte Quasimodo egentligen?! Jag har alltid varit svag för de som klassats som "monster" i filmer, jag tycker oftast dom är sötast! (: 

Nu har jag gjort en playlist på spotify med lugn och harmonisk musik som förhoppningsvis ska få mig att somna lättare och inte drömma massa skumt. 
Riktigt härligt med sån lugn musik känner redan att jag börjar få svårt att hålla upp ögonlocken så nu blir det en dejt med kudden, gonatt! 



http://www.youtube.com/watch?v=-Fe4dk0Jtcw&feature=player_embedded

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0