Ingen vinst!

Precis som jag redan hade förutspått så vann jag ingenting på bingolotto men det var trevligt att träffa mormor i alla fall. Nu har jag ätit så mycket bulla så jag bara vill spy haha. (:

Imorgon är det dags för skola igen efter att ha haft lov i typ en månad. 
Min första lektion börjar klockan 8.30 och min sista slutar 21.00.
Förutom skolan så har jag inplanerat att passa min lilla systerson Algot en stund medans min syster solar och träffa min barndomskompis Ellen som jag inte träffat på sjukt länge. Sen efter 21 så ska jag kika på film med Mattias men jag har förvarnat honom om att det är STOR risk att jag somnar under filmen eftersom det känns som jag kommer vara riktigt slut efter dagen! :b 

Nu ska jag kika klart på Legally Blonde 2 sen försöka sova. 
Godnatt, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0