Lördag! (:

Jag har haft en riktig soft lördag. 
Jag, Gottfrid, Sabina och Skorpan tog en tre timmars lång promenad på eftermiddagen. Vi gick förbi Sabinas stall där jag tränade på att övervinna min hästrädsla genom att klappa Sabinas fina häst Carex! (:
Sen fick vovvarna springa runt lite i hundgården på Öster som är lite större än den vi har här på Norr innan vi rörde oss hemåt. Väl hemma så gjorde vi mat och kikade på film och har bara haft lördagsmys! ^^ 

Jag och Gottfrid kom nyss in från kvällspromenaden och nu sitter jag och funderar på om jag ska krypa ner i sängen och sova eller försöka hålla mig vaken för att kolla klart på Bad Boys eftersom jag inte sett den på galet länge. 
Hm.. Nä det lutar nog åt sängen trots allt, får ta och kika på den filmen nån annan gång istället! (; 

Godnatt, sleep tight! 
/B 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0