JAG HATAR DIG!

Det är egentligen ingen jävla idé ens att skriva hur man mår för det finns fan ingen jävel som bryr sig i alla fall! 
Alla har så jävla fullt upp med att bilda förutfattade meningar så dom skiter fullständigt över att se hur det egentligen ligger till. 

Sen en sak till...
Jag HATAR dig så jävla mycket, verkligen HATAR! 
Att jag samtidigt kan älska dig är bara sjukt för du är fan inte värd det! 
Du är inte värd mina tankar för fem öre! Du ljuger, du sviker, du sårar mig gång på gång och du beter dig som en iskall jävla fitta! 
Jag vill sudda bort dig från mitt liv, glömma de två år du funnits i det. 
Jag vill gå tillbaks i tiden och ändra den gången jag träffade dig för ingenting är fan värt att känna så här. 
Inte ett jävla skit!!!! 

Fuck it, godnatt hej! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0