Gottfrid är mitt liv! ♥

Åh nu är min dator ännu segare än vanligt. Jag måste verkligen ta och formatera den, något jag har sagt alldeles för länge utan att ha gjort det men nu känns det som att det absolut är ett måste! 
Jag känner mig i alla fall lite bättre än igår. Känns som febern har försvunnit och det känns gött. 
Gottfrid har vaktat mig mer än vanligt inatt. Han brukar vanligtvis gå och lägga sig i soffan efter jag lagt mig men inatt så har han legat bredvid mig hela tiden och reagerat extra mycket på varenda ljud. 
Har jag behövt går för att hämta ett glas vatten så har han följt med mig och gått alldeles bredvid mig. 
När jag mådde sjukt illa och sprang till toaletten så gick han fram och tillbaka utanför dörren och det märktes att han var riktigt orolig. 
Min goskit, jag hade inte kunnat önska mig en bättre hund än honom. Han är mitt liv! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0