Fredagsmys! (:

Det blev ingen bio för mig och Mattias. 
Enda film som verkade bra nog för att se var The tourist och den fanns det inga biljetter kvar till.
Så vi var hemma hos mig istället och lirade monopol, åt pizza och chips och kikade på Råttatouille och Edward Scissorhands och bara hade allmänt trevligt! (: 
Skönt att vara nykter en fredag, det har som sagt blivit alldeles för mycket alkohol på sistone för min del så jag vill hålla mig nykter nu ett bra tag och då är det roligt att man kan hitta på saker som inte kräver alkohol! (:

Nu ska jag försöka ta och sova för imorgon/senare idag när jag vaknar så ska jag ringa pappa direkt så han kommer hit med Gottfrid. Saknar han tok mycket nu, min lilla bebis! ♥
Godnatt, sleep tight!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0