Första skoldagen.

Mobilen hade lyckats laddats ur inatt men jag vaknade strax före sju i alla fall. 
Nu sitter jag och käkar frukost och kikar på Nanny medans jag försöker bli åtminstone liiiite taggad inför denna dag. 
Jag är inte van att kliva upp så här tidigt längre, inte bara efter att jag har haft lov utan att jag inte hade några morgonkurser förra terminen och jag hoppade av min enda kvällskurs så det känns som det kommer bli en slitsam dag. 
Nu ska jag slänga på mig lite kläder och smink sen ut och möta Picky så vi kan promenixa upp till skolan tillsammans. Ska bli riktigt kul att träffa honom, var jättelänge sen sist nu och även om vi tjafsar allt för ofta så är man verkligen som min lillebror, till och med min mamma som avskyr att man säger att man är syskon när man inte är det ser mig och Picky som syskon. :P

Nåväl, önska mig lycka till att jag klarar av den här dagen, hörs mer ikväll! 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0