Fikapaus

Igår träffade jag finaste Linda och tog en fika på Mocca! (:
Jag har inte umgåtts med henne sen hon flyttade härifrån Nordost i somras typ så vi hade rätt mycket att ta igen och jag fick se hur mycket hennes mage hade växt! (: 

Efter vi fikat så gick jag tillbaks till skolan för att ha min sista lektion, historia..
Eftersom det var en kvällskurs och jag hade varit i skolan sen klockan halv nio så kände jag mig lite lack så det var tur att vi fick sluta kl 19.30. Allra helst när jag höll på att flippa när det gällde om valet vad jag skulle skriva om i min uppsats. Jag vägrar att skriva om Gävles historia för den intresserar mig inte ett skit.. 

Nu är det snart dags att promenera upp till skolan och ha Naturkunskap. 
Sen vad som händer resten av dagen vet jag inte. Jag, Sabina och Mattias snackade något om bowling men vi får se hur det blir. 
Ciao! 


Linda och jag i somras! (:

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg!

Vad har du för dig denna tisdag?:)

2011-01-25 @ 11:30:25
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0