En perfekt torsdag! (:

Det känns gött att jag börjar bli frisk för idag har jag gjort litegrann i alla fall. 
Först att jag fick sova ut och var iväg på högmässa i kyrkan, sen hem en snabbis innan jag tog bussen till Mami där jag åt och pratade lite strunt med min vackra mor och kikade på Jesus och Josefine som min mamma nu har lurat i mig att jag måste kika på alla avsnitt på! :b 
Min lillebror och hans pappa hämtade upp oss och körde hem mig men hann typ bara duscha och göra mig ordning innan jag skulle möta Sabina och Mattias för att gå iväg och käka på Lams. 
Det var första gången jag åt där jag valde kyckling med grön curry och det var riktigt gött! (: 
Inte nog med att maten var riktigt god så var servicen bland de bästa då man knappt hann beställa innan maten stod på bordet. Bara plus och ett extra stort plus var det att Mattias bjöd, så tack Mattias! (; 

Påvägen hem gick vi förbi hemmakväll för jag ville höra om dom hade filmen En sexmissbrukares bekännelse som gick på 9an för någon vecka sedan men som jag missade men den hade dom inte! :(
Jag hyrde Remember me i alla fall som jag snart ska krypa ner i soffan och kika på och frossa i mig en massa godis! (: Gratis mat, Robert Pattinson och en massa godis det är vad jag kallar en perfekt torsdag! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0