Dagens planer.

Godmorgon eller god förmiddag! :P
Lovet är snart slut och jag börjar bli lite orolig över hur jag ska börja kunna komma upp i tid när skolan börjar. 
Det här vädret gör mig så otroligt trött och jag längtar så galet mycket efter älskade våren! 

Idag så har jag och Mattias planerat att spela Monopol och gå på bio! (:
Jag har inte kollat vad det är för filmer som visas men förhoppningsvis är det något bra som INTE är 3D, jag klarar inte av en till sådan upplevelse! haha..
Ska bli gött med en nykter helg i alla fall, det var ju faktiskt en av mina "Nyårslöften" att försöka dra ner på alkoholen för det har blivit alldeles för mycket på sistone.

Nu borde jag slänga på mig lite kläder och gå till Sohlbergs och handla hem något att äta.
Det typ ekar i mitt kylskåp så.. 
Sen göra något att äta, kika på SATC och sen försöka vara duktig och sätta igång och städa. 
Varit kaos här sen Nyår, känns inte direkt så bra. 
Ciao! (:



Kommentarer
Postat av: Chrissie

Jag är inte alltför imponerad av 3D-filmer. Kan bero på att jag inte ser 3D-effekten.

Sällskapsspel är alltid lika trevligt ^^



Sv: Men när man bjuder en hel del personer på något man har lagat så vill man gärna att det skall se snyggt ut också ;) Men det blev uppskattat, även fast de inte blev så vackra :)

2011-01-07 @ 19:39:36
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0