Bowling och biljard! (:

Jag är sjukt trött men innan jag kryper ner i sängen så tänkte jag klottra ner några rader om dagen. 
Förutom att jag som vanligt har varit i skolan så har jag faktiskt försökt städat lite här hemma. Ingen storstädning direkt men lite bättre blev det i alla fall! (: 

Kvällen har jag spenderat med Mattias, Sabina och hennes kompis Stina från Göteborg. 
Vi har varit och lirat bowling vilket jag faktiskt var riktigt bra på nu jämfört med förra gången, jag vann om man räknar bort bowlingproffset Mattias som jag faktiskt fick lika poäng med sista serien dock så spelade han med fel hand då men det är skitsamma! :P
Efter vi lirat klart så åkte Mattias iväg och vi köpte godis och rörde oss upp till Interpool för att lira biljard. 
Då vann jag alla de gånger vi spelade då också! :P
Är nästan som jag borde köpa mig en trisslott med det flyt jag har idag! haha.

Nu blir det däremot att sova så godnatt gott folk! (: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0