Bambi på hal is.

Hejhopp!

Min dag hittills har sett ut så här. 
Jag tog en morgonpromenad med Gottfrid och sen kom pappa och hämtade honom vid halv elva. 
Då gick jag ner på stan och mötte upp Hellbom och vi rörde oss till kyrkan för att gå på högmässa. 
Det skulle visst vara julgransplundring efter så högmässan såg inte ut som den gjorde men det var mysigt ändå även om jag verkligen hoppas att det återgår till det normala nästa söndag.
Efter högmässan tog vi en promenad i boulongern där både jag och Hellbom såg ut som Bambi på hal is då det var sjukt halt överallt och vi höll på att halka hela tiden men krigare som vi är så fortsatte vi tappert vår promenad haha! (:  
Nu sitter jag här hemma och fryser lite. 
Visst att det är plusgrader ute men allt slask och att det småregnar eller vad det gör ute gör att jag fryser mer än att det skulle vara tio minus ute. Allra helst att det pendlar så mycket mellan plusgrader och minusgrader gör så kroppen blir helt förvirrad. Åh vad jag verkligen vill ha vår nu! 

Senare idag ska jag hem till mormor och spela bingolotto som jag gör varje söndag med henne! (:
Hoppas att någon av oss vinner denna gång, jag vill ha färgfemman haha! :D
Nä nu kurrar magen så nu blir det att fixa något att äta, ciao! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0