Att leva på Nordost; BLÅLJUS!

Medans jag satt och kikade på John Tucker most die inne så hände det rejält med action utanför mig. 
Jag hörde hur en massa personer skrek och när Gottfrid också reagerade så gick jag ut på balkongen och såg typ hur ett gäng stod omkring något som låg och hur någon skrek. Jag skulle precis ringa polisen när jag hör sirenerna och ser typ två piketbussar och flera polisbilar komma. Minst femton poliser dyker upp från ingenstans, folk åker ner på marken och andra springer. Det var riktigt kaos! 
Jag ringer Sabina och hon vill att jag kommer ner och tar en promenad med henne och Skorpan så jag kopplar Gottfrid och går ner. Vi kikar upp mot balkongerna och ser hur typ alla står och tittar ifrån dom haha såg så kul ut. 
Efter typ tjugo minuter så var allt över och nu är det nästan läskigt lugnt här istället. 
Jag har fortfarande ingen aning om vad som hände, hörde något om att det var något om misshandel och någon kniv men har ingen aning. Så jävla många poliser som det var här så borde det ju i alla fall ha varit något halv allvarligt, men man får väl läsa om det i tidningen imorgon. 
Det var ännu en dag här på Nordost.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0