Ännu sjukare.

Jag vaknade runt åtta imorse av att alarmet ringde. Till min förskräckelse märkte jag att jag inte blivit friskare utan att jag snarare blivit värre. Trots det så skyndade jag mig upp, tog en ipren och trots att jag höll på att nästan svimma så ställde jag mig och dammsög eftersom pappa skulle komma med Gottfrid vilket han gjorde runt nio. 
Gottegos är underbar, han märker att jag är sjuk så han har legat bredvid mig i sängen och sovit medans jag har kikat på film.
Jag tänkte ta och vila lite till nu sen så tänkte jag försöka ta mig ut på en kort promenad med honom. Hemskt när man är sjuk och inte kan ge han den motion han behöver och förtjänar men får ta igen det när jag blir bättre.

Ska bli intressant och se hur han är att gå med nu då hormonchipet han fick borde ha börjat verka. Enligt pappa så har chipet gett motsatt effekt då han snarare nosar runt mer och har till och med börjat skällt på människor. 
Jag hoppas verkligen inte att han är så när han är med mig också för då blir jag tokig! Allra helst på veterinären som inte gav mig den informationen om att det kunde ske. Det enda dom sa var att det inte var säkert på att chipet gav någon effekt alls men ingenting om att hans beteende kunde bli värre! 
Nåväl det märks väl. 

Nu blir det nästa film. Ciao! 



Kommentarer
Postat av: stina åström

fin blogg! :) Kolla gärna in min!

2011-01-03 @ 23:46:10
URL: http://stinaastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0