Andra skoldagen.

Första skoldagen gick helt okej och jag fick sluta tidigare på alla lektioner och kom därför hem redan strax före 20 istället för 21 vilket kändes riktigt gött! (:
Jag passade då på att springa iväg och sola, känner mig äckligt blek efter att ha varit sjuk så det behövdes. 
Hann duscha sen kom Mattias. Vi fick något fnatt och gjorde ugnspannkaka haha som blev så sjukt jävla god! ^^ 
Vi kikade på någon komedi som han hade med sig och när den var slut så gick han hem och jag somnade direkt. 

Imorse klev jag upp klockan sju igen. 
Gjorde mig ordning och gick iväg till skolan för att ha Naturkunskap. 
Upptäckte att jag har en kille som jag inte direkt har ett bra förflutet med i klassen och min första känsla när jag såg honom var att jag ville hoppa av den kursen men det ska jag så fan heller göra. Jag ska istället sträva ännu mer efter att få högsta betyg i kursen, en kurs som jag egentligen inte hade tänkt lägga ner allt för mycket tid på. 
Snart ska jag iväg och ha engelska. Jag är trött som fan och egentligen noll taggad. 
Läraren vi har verkar vara riktigt bra i alla fall. Rolig och lättsam vilket känns bra när jag för att vara helt ärlig egentligen suger på engelska haha! :P
När jag kommer hem så ska jag försöka städa lite här hemma (om jag orkar) innan jag möter upp Hellbom för att ta en promenad i Boulongern och snacka lite skit. Sen så ska vi nog prata lite mer om en liten resa vi ska ta, men det skriver jag mer om senare! ;) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0