2011, förändring!

Året fick inte den början jag hade hoppats på, för jag minns knappt natten.
Minns att det blev efterfest hemma hos mig, jag var alldeles för full och känner en sån stark ångest för typ allt. 
Jag har dock börjat insett vissa saker som jag måste göra även om det kommer bli så otroligt svårt. 
Jag gillar inte vägen jag är på väg ut på, det är helt i fel riktning mot vart jag vill och jag är så förbannat trött att ha en känsla där jag känner mig ansvarslös och rent ut sagt värdelös! 
Jag är trött på att omge mig med människor som inte får mig att må bra och på något sätt alltid ska finna fel på mig. Jag är trött på att uppfattas som en bitch bara för att jag inte följer samhällets kodex och jag är så jävla trött på mig själv och de val jag ibland väljer. Jag är trött på att skämma ut mig på fyllan och göra saker jag ångrar som bara ger mig sån stark jävla ångest efter. 
Jag är trött på att vänta på det jag aldrig kommer att få, det är bara så jävla plågsamt och jag mår skit utav det. 
Jag är så trött på att vara glad jämt och att låtsas som att allt skulle vara så jävla bra när det långt ifrån är det. 
Jag är trött på mig själv och de jävla utbrott jag kan få och att jag påverkas alldeles för mycket av andra människor. 
Jag vill ha en förändring och jag ska göra allt även om jag inte riktigt vet hur för att få en! 
2011 kanske inte fick den bästa början men jag ska göra allt för att göra något bra av detta år.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0