Helgen

Godmorgon! 
Jag har haft ännu en lugn och skön helg. 
I fredags var jag och Hellbom på bio och såg Burlesque som enligt mig inte direkt var så bra. 
Gillade dock några av låtarna som dom sjöng, framförallt Last of me med Cher som träffade mig rakt i hjärtat! ♥
På lördagen var jag ut på äventyr med Andreas. Blev plantagen, dollar och Oves sen följde jag med han hem där vi kikade på melodifestivalen och käkade pizza sen var han så söt och skjutsade hem mig! (: 
Jag somnade tidigt och när jag vaknade upp på söndagen så kändes det som att förkylningen hade börjat ge med sig. 
Jag var iväg till kyrkan på högmässa på förmiddagen, sen städade jag typ framtills kvällen då jag åkte till mormor för att spela bingolotto. 
Jag vann ingenting (som vanligt) men mormor vann 100:- i alla fall och lika glad vart jag för det! (: 


Idag fick jag sovmorgon och börjar inte skolan förrän kl 14.30 vilket känns gött. 
Förkylningen börjar som sagt ge med sig PEPPAR PEPPAR, mycket nog för att jag bara har tagit det lugnt och inte sprungit runt så mycket. Så jag hoppas på att bli helt frisk snart nångång för om jag inte får börja träna den här veckan så kommer jag gå under! 

Nu vet jag inte riktigt alls vad jag ska göra. 
Kanske fortsätta i helgens anda och städa. 
Vardagsrummet har ju faktiskt blivit riktigt snyggt efter att jag torkat fönstren, sorterat, bytt gardiner och fixat med mina blommor! (: 
Nu saknas det bara lite snygga tavlor så är jag nöjd för tillfället, helst av allt vill jag ha en ny soffa, strippstång och en ny tv bänk men det får jag vänta med. 



Va tokig jag blir, jag försöker bädda in en låt från youtube men det funkar ju för fan inte?!! 
Varför? :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0