Städning.

Då var det äntligen fredag! (: 
Idag har jag inte ens varit utanför dörren utan har bara varit hemma. 
Jag har kikat på ett avsnitt av bästa serien the vampire diaries, pluggat och städat! 
Förutom själva städningen så har jag faktiskt tagit med tid och ork till att sortera lite i vardagsrummet. Eller lite och lite det tog några timmar och jag skulle behöva sortera och organisera i de andra rummen med men det får bli en annan dag för nu är jag helt slut. Krafterna tar slut extra fort när man är sjuk och min förkylning blir fan bara värre och värre! :/ 
Något som gör mig skapligt irriterad är att se Mattias jävla grejer stå i hallen efter att ha städat! 
Jag sa till han att dom ska ner i förrådet idag men istället för att ta ner dem så gick han för att hämta sin mobil runt elva och har inte kommit tillbaks än. 

Nu ska jag lägga mig i ett avkopplande bad och bara njuta. 
Ikväll blir det bio med Hellbom och vi ska se Burlesque, hoppas den är bra! (: 
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0