Spinning!

Helgen är snart slut och jag har knappt pluggat något. 
Borde jag ha panik? Ja. 
Har jag panik? Ja!
Men även om jag sätter mig med den där jävla historieboken så blir jag i alla fall inte något klokare vilket ger mig ännu mer panik. 
Provet kommer vara upplagt på ett helt annat sätt än vad jag är vad vid. Det är essä frågor för varje kapitel så vi ska ta ut det vi anser är viktigt ur boken och vara subjektiv i vårt skrivande. 
Jag har hela mitt liv fått kämpat med att vara objektiv, bara utgå från fakta och bla bla bla och nu ska jag helt plötsligt vara subjektiv, skriva ett prov där mitt eget tänkande ska komma fram.
Jag får sätta mig ner lite senare när jag kommer hem och läsa vidare.

Nu ska jag däremot ta mig ett bad innan jag åker hem till mormor. 
Var på ett spinningpass tidigare och fyfan va skönt det är! Jag ♥ spinning!



TTYL! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0