Grabbarna Bus! ♥

Jag passade mina underbara grabbar Josef och Johannes igår! (: 
Mattias var här också och vi käkade tacos, kikade på Asterix och Obelix och spelade lite wii. 
Senare mot kvällen kom Diana och hon och grabbarna sov över här och åkte imorse. 

Jag vet inte om det är brist på sömn som fått mig att känna mig värre eller vad det är men min förkylning vägrar att försvinna utan var snarare värre idag med hosta och sånt djävulskap när jag vaknade upp imorse! :/
Förkylningar är verkligen hemska då det kan ta sån jävla tid innan dom försvinner vilket gör att jag varken kan träna eller sola. Så jag får bli som en blek Heffaklump, inge roligt alls! 

Snart ska jag iväg till skolan och ha folkhälsokunskap, dagens enda lektion så den ska jag nog orka med.
Efter den blir det att röra mig hemåt igen och sätta mig med skolböckerna och plugga på som bara den, har rätt så många inlämningsuppgifter som ska in imorgon så måste ta och göra dem. 


Nu blir det att göra mig ordning och sen promenixa upp till skolan och hoppas på att jag inte hostar som en galning under lektionen.
Ciao! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0