Freezing cold!

Att ta en morgonpromenad i -23 grader är INTE direkt så skönt. 
Därför blev det ingen lång promenad och jag typ joggade/sprang med Gottfrid halva vägen hem. 

Snart ska jag förhoppningsvis iväg och handla med pappa om han får igång bilen i den här kylan vill säga. 
Sen blir det spinning på eftermiddagen mellan kl 13-14 med Hellbom, ska bli riktigt skönt! (: 
Sen blir det att spendera resten av dagen med att plugga. 
Får lite små panik när jag tänker hur mycket jag måste plugga för det är en jävligt jobbig vecka som väntar. 
Två prov, bokredovisning i engelskan, två fördjupningsarbeten som ska in och sen så tror jag även datakunskapsuppgiften skulle in och jag har knappt börjat med något. Känns som jag har skrämmande mycket att ta tag i. Känns som jag har glömt nå inlämningsuppgift som ska in med så måste kolla upp det. 
Ciao! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0