Blir för mycket!

Jag är så trött på allt plugg just nu så jag skulle kunna spy över alla skolböcker! 
Hela kvällen har jag spenderat med att läsa om Tjernobylolyckan och tror ni jag har blivit något klokare av det? NEJ!
Ändå så ska jag ha skrivit och skickat in en fördjupning av den imorgon. 
Imorgon så har jag egentligen ha en muntlig redovisning i engelskan men den måste jag skjuta upp. 
På fredag har jag prov i samhällskunskap och jag har inte ens öppnat boken och idag fick jag veta att en inlämningsuppgift i datakunskapen även ska in i slutet av veckan. Jag vill spy!
Jag behöver ha lov nu!



Kommentarer
Postat av: Paula

Usch tråkigt med plugg:(



Väggtexten hittar du på idetext.nu :)

2011-02-24 @ 10:10:41
URL: http://shefabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0