Photoshop är en hård nöt att knäcka.

Gårdagens försök att bli proffs på photoshop under en kväll failade big time!
Jag beundrar verkligen de personer som orkar lägga ner så mycket tid och energi på att bli bra på det där för jag själv klarade inte ens att sitta en timme. 
Det finns ju hur mycket som helst man kan göra och allt jag hade tålamod till att göra igår var att göra mig själv till nå seriefigursliknande haha. 
Det jag dock ville lära mig igår var hur man klipper ut en bild på sig själv och sätter den mot en annan bakgrund. Någon som vet? 

Nu tänkte jag sätta mig och kika på julkalendern på svtplay efter att ha hört av Klaudia att den ska vara riktigt bra i år... Ingenting kommer väl någonsin upp i samma klass som Mysteriet på Greveholm men hoppas den är bättre än de som varit under de senaste åren. 

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Klaudia

Jag kan, jag kan, jag kan :)

2011-12-04 @ 17:29:30
URL: http://hubbabubbagum.blogspot.com/
Postat av: Bella

Kan du Klaudia? Då får du ta och lära mig ju!!

2011-12-05 @ 08:34:36
URL: http://labellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0