Massa blod!

Igår skulle jag diska min kniv som är riktigt vass och vad händer? Jo jag slinter med den så klart och lyckas skära mig skapligt djupt. Jag började blöda som bara den vilket så klart ledde till att jag höll på att svimma av och eftersom jag är hypokondrisk utav mig så började jag gråta hysterisk och ville till mamma. Haha, jag är 23år och ändå så vill jag alltid till mamma när något händer.
Nu är jag på jobbet, skulle egentligen jobbat till kl 16 men det blir bara till 12 vilket passar mig bra för då hinner jag åka hem till bomhus, förbi och ge katten Pelle mat och sen besöka mormor. :) En av cheferna ringde och frågade om jag kunde ta ett annat schema framtill 15:30 men jag tackade nej. Mormor är viktigare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0