Julkalendern!

Min käre vän Klaudia hade rätt... Årets julkalender är verkligen bra! 
Blir bara så frusterad att man bara får se knappt 15minuter av den varje dag, vill se hela på en gång ju! 
Men den som väntar på något gott väntar hm.. alltid för länge! :p

Nu ska jag fixa i ordning mig sen bege mig till skolan och plugga lite. 
Jag har inga lektioner men det känns som man får så mycket mer gjort när man är där. 
Senare ska jag förbi min älskade mormor en sväng och så är det även planerat att jag ska träffa finaste Linda en sväng! :) 

Hoppas alla därute får en fin dag, ciao! 


Kommentarer
Postat av: Klaudia

Den är så mysig :)

2011-12-07 @ 21:15:34
URL: http://hubbabubbagum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0