Jag ogillar plötsliga förändringar!

Ååååh vad jag verkligen ogillar när saker och ting inte går som jag vill! 
Idag var det meningen att jag skulle till kyrkan kl 11 men det blev inte av då jag har sovit jättedåligt inatt på grund av att vissa personer inte har vett att vara tysta när dom kommer hem! 
Tanken var även att jag skulle åka över till mormor idag och hälsa på men att jag tänkte vänta på att M kom hem, nu ringer han och säger att han kommer jobba över till 18.30 och skulle vi åka då så skulle det ta extra tid innan vi är framme  vilket är lite väl sent att dyka upp som gubben i lådan hos mormor. 
Skulle behövt åka till Bomhus med för att se efter hennes katter, inte varit där på två dagar nu och börjar känna lite små panik över det. Men allt försvåras så jävligt när man måste ta bussen överallt och framförallt när man sitter och väntar på någon som i alla fall inte kommer om flera timmar. Jag hatar verkligen att vänta!

Tredje dagen nu som jag tänkt åka till mormor utan att jag har gjort det. Det känns inte bra, framförallt inte som det är nu. Jag vill vara hos henne varje sekund av dygnet egentligen så jag ogillar starkt att tiden inte räcker till. 

Har en jävla massa plugg som jag borde ta igen också, troligen kommer jag kugga i Rättskunskapen för jag har halkat efter nå fruktansvärt och ska ha slutprovet nästa vecka. Alla kurser har verkligen gått åt helvete den här terminen och frågan är om jag kommer klara av att fixa upp allt nästa termin. Skulle behöva läsa upp betygen i vissa ämnen och saknar drygt 600p till slutbetyget. 
Är allt bra omkring mig så vet jag att jag grejar exakt allt, jag har så snuskigt lätt för mig så jag nästan skäms. Men nu har jag inte direkt bra omkring mig, det har jag väldigt sällan. Det är alldeles för mycket intriger i mitt liv jämt och ständigt. Motgångar varje dag... Men det som inte dödar härdar, right?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0