FUCK OFF!

Det finns personer som jag verkligen saknar i mitt liv.. 
Sen så finns det dom jag mer än gärna kan vara utan... 

Är så otroligt besviken på så många människor..
Känslokalla personer som inte kan förstå att jag går igenom en väldigt svår tid just nu.
Personer som är dömande och inte ett dugg glad när man träffar dom utan istället säger saker som sårar ännu mer.
Personer som skickar sårande sms och trots att det är dom som har gjort fel ignorerar en i varenda tillfälle dom får.
Personer som är så självupptagna så dom inte ens skulle märka/bry sig om en person bröt ihop framför ögonen på dem. 

Jag tänker hädanetfter inte höra av mig till någon. 
Vill någon mig något så kan dom ringa och ska man ses så kan dom fan klistra på sig ett leende och försöka vara trevlig också istället för att slänga ur sig saker som sårar! 

Tack och hej!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0