Drums!

¡Hola mis amigos!

Idag ringde dom från Carema och undrade om jag kunde jobba något vilket jag så klart kan så då fick jag lite jobb i några dagar framåt. Jag ska sitta vak fredag till onsdag och jag hoppas det går bra trots att jag knner mig riktigt ringrostig efter att inte ha jobbat på snart två månader. 
Jag hoppas i alla fall att det kommer gå bra och att förkylningen jag har eller vad det nu än är ger med sig. 

Idag ska jag i alla fall iväg på min Gudsons trumavslutning! :) 
Det ska bli lite häftigt att se hur mycket gobiten har utvecklats sen sist jag såg han trumma. 
Förra onsdagen var jag ju och såg när min systerson hade sin pianoavslutning och det var verkligen en stolt moster som lämnade rummet vill jag lova. Han var så otroligt duktig min lilla stjärna! :)

* Note to myself: Don't forget the camera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0