Äckliga kryp!

Igår skrev jag och berättade om de oinbjudna gästerna jag fått i mitt hem och hur jag skulle fly om jag såg fler. 
Drygt en kvart efter det inlägget så såg jag en till.. Jag flyttade på min säng och såg många fler...
Jag ringde A som hade berättat om något skit som hade attackerat hans lägenhet och beskrev hur dessa äckliga kryp såg ut. Det lät som det var lika och han sa åt mig att akta kläderna och inte ha dom på golvläge eftersom dom jävlarna ger sig på dom. 
Då blev jag extra panikslagen då jag har använt mitt golv som garderob på sistone då jag inte fått plats med alla kläderna i garderoberna. Ringer M i panik att han ska hämta mig men eftersom han är i Hudiksvall så skulle det dröja. Så jag skakade av alla kläder och packade ner dom för att kunna flytta dom till honom.. När han väl kom så tror jag att han fick en smärre chock då han nog inte räknat med att jag skulle ta med mig så mycket haha. 
Han ifrågasatte om jag inte överreagerade men själv så såg jag det som ett tecken att jag INTE ska bo i Bomhus något mer! 

Så nu sitter jag i Valbo igen med säckar av kläder och min älskade Lennart i fönstret. 
Idag så är det plugg och leta lägenhet på scemat. 
Ciao!






Kommentarer
Postat av: johanna

Vad tycker du om min outfit? Hiss/Diss? ;)



Driver en blogg om sex och kärlek. Ta en titt!

2011-12-08 @ 17:15:38
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0