Köpis

Jag dricker just nu en väldigt utsökt cube sour lemon hemma hos min goda vännina Klaudia. 
Idag efter skolan hämtade Marcus upp mig och vi åkte iväg till kyrkan för att gå på mässan. Första mässa jag var på som inte ägde rum på en söndag. Det var riktigt skönt att få känna det lugn och harmoni som jag endast kan få på en sådan helig plats som i kyrkan. 
Efter det så åkte vi till Valbo och jag mötte upp Klaudia och hennes vän Isabel med hennes otroligt söta son. Vi kikade runt en stund och tog sedan bussen tillbaka till stan. 

Nu ska jag och Klaudia iväg och kolla om något solarium är öppet, jag behöver få lite färg så jag inte bränner mig totalt i Ibiza. 


Ciao! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0