Jao men visst

Igår hade jag en riktigt trevlig dag. 
Jag hade planerat en långpromenad på morgonen men det blev istället att jag genomled en busstur till Valbo där jag träffade min älskade mamma och lillebror! ♥
Efter att ha pratat en massa strunt med min kära mor och gjort allt för att låta bli att krama sönder min lillebror tog jag bussen ner på stan där jag träffade Klaudia. Vi tog oss en sväng till bolaget där vi införskaffade oss lite alkoholhaltiga drycker innan vi promenerade hem till henne. Vi beställde mat och pratade en massa strunt medans vi försökte tömma glasen. Senare under kvällens gång anslöt sig även Marcus och Emil till vårt sällskap haha. 
Kvällen blev liksom hela dagen trevlig.

Nu börjar det bli dags för mig att slänga på mig lite kläder för snart kommer min pappa med min älskade Gottfrid som jag inte träffat på evigheter. Vi ska iväg till Smörnäs för att grilla lite korv. 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0