Helvetes skitvecka!

Jag åker till Ibiza imorgon och min lön strular. Blir inte det löst så har jag inte ett öre i fickpengar.
Min Xperia verkar ha gett upp helt så det ser ut som att jag inte kommer behöva köpa en ny mobil trots att det inte ens var jag som förstörde den! Tur nog så får jag låna Klaudias så länge men det är ändå inte samma sak då den har långt ifrån de funktioner jag hade på xperian och som jag dagligen också använde.

Den här veckan har varit långt ifrån bra, jag kommer gråta sönder mig om det inte löser sig med lönen och om resan till Ibiza blir skit. Jag har slitit arslet av mig för det här, jobbat sönder mig hela sommaren för att ha råd att åka tillbaka.


FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK!!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0