Falskhet

Tydligen måste man vara jävligt falsk och låtsas att andra människor faktiskt inte irriterar sönder en med sina idiotiska kommentarer och sina äckliga beteenden. För är man ärlig något alla påstår att dom vill att man ska vara och säger vad man egentligen tycker och tänker så uppfattas man som elak och överlägsen.
Det sociala samspelet i samhället fungerar inte riktigt så bra för mig, för jag förstår det inte riktigt.
Varför ber människor om ärlighet när dom i alla fall vill att man ljuger?

Dags att jag anstränger mig på riktigt för att förstå alla dessa jävla socialakoder och tona ner vem jag egentligen är. Vem man verkligen är kan man bara visa för sig själv.

Fuck this hej!


btw, jag liksom hatar dig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0