Yeeej

Igår skrev jag äntligen mitt sista prov i historia B och det gick väl skapligt.
Jag hade velat skriva mer men jag satt i tre timmar vilket är det längsta man fick sitta och jag var sist ut så hoppas det gick skapligt i alla fall även om jag vet att det inte blir ett MVG som jag hade behövt. 
Brandalarmet gick under provet också så vi alla var tvungen att gå ut men tydligen så var det ingen eldsvåda eftersom vi fick gå tillbaks in efter typ femton minuter. 
Efter provet mötta jag upp Klaudia och hennes vän Åsa och följde med dom hem till Klaudia.
Vi käkade och efter ett tag kom Robin och Niklas. Dom drack och jag satt med och skålade med läsk och hade lika roligt för det! :) Jag sov över och vi höll på med charader hela kvällen vilket var hur kul som helst! 

Jag tog en riktig sovmorgon för att vara mig och sov enda till halv tio! ;o
Allt vi har gjort idag har varit att gå ner på stan och käkade buffé, där vi satt i flera timmar och jag kom precis hem. 
Nu tänkte jag passa på och plugga lite sen så får jag se vad som händer denna lördag, men den blir nog lugn för mig själv. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0