A Serbian Film

Igår såg jag den mest vidrigaste, äckligaste och sjukaste film jag någonsin har sett. 
A Serbian Film heter den och om ni vill bli sjukt illamående, spy, få känslan att ni aldrig mer vill ha sex och ringa en vän och gråta så ska ni absolut se den, annars låt bli! 

Jag fattar inte hur jag ens lyckades se klart den och personen som ens kom på att göra en sådan film måste vara helt jävla sjuk i huvudet. För filmen är verkligen vidrig på alla möjliga sätt och bryter mot allt! 
Den börjar med massa sexscener som inte direkt är nå farliga men den blir bara värre och värre. 
Inte nog med att handlingen och scenerna är helt sjuka så stör jag mig något så otroligt på att en av dem har ett kors som örhänge, för en sådan här film borde verkligen INTE visa upp några somhelst religiösa symboler. 







Kommentarer
Postat av: Christianmarlen

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-05-23 @ 09:53:00
URL: http://christianmarlen.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0