Talang 2011

Det är fredag och den här veckan har verkligen gått fort! 
Som jag skrev igår så cyklade jag till Hemsta för att säga upp min lägenhet hos Gavlegårdarna. Det gick riktigt snabbt och smidigt vilket var lite av en chock. 
Cyklade till skolan och hade religion och träffade sedan Ingela en sväng innan jag tog bussen till Bomhus för att se min Gudson uppträda på sin skola i något som de kallade Talang 2011 och nog kan jag säga att barnen hade talang allt. Det blev tricks, mycket dans och min Gudson hade tagit med sig sina trummor och bjöd på en riktig show. 
Första gången jag såg han uppträda och jag blev riktigt imponerad! 
Jag filmade så kanske lägger upp videon här så ni läsare kan få se ;)

Dagens planer är en massa ärenden av olika slag. 
Så även om jag inte har några lektioner idag så har jag i alla fall fullt upp med annat. 
Så det är lika bra att sätta igång, ciao! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0