Rasist!

Jag tycker det börjar bli jävligt tröttsamt när folk kallar poliser och alla övriga svenskar rasister bara för att något inte går som de själva vill. Jag kan förstå människors frustration men att kalla mig och övriga svenska befolkningen för rasister bara för att vi är just svenskar är i sig så sjukt rasistiskt! 
Så sluta kasta massa jävla skit på oss, för era jävla kommentarer och erat "WALLAH jag svär hade det varit en svensk så hade polisen letat" är bara så sjukt jävla patetiskt och helt jävla fel! 
Sluta se er själva som folket systemet sviker för det stämmer inte ens. Det är sådana onödiga kommentarer som skapar rasistiska tankar och jag har läst alldeles för mycket att polisen skulle låta bli att agera på grund av att personen är "svartskalle". Jag hade förväntat mig lite mer av människor som jag trodde var lite smartare än så! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0