Prov, basket och fotboll.

Första dagen i skolan efter lovet började med ett prov i hälsopedagogik. 
Jag tror det gick hyffsat bra i alla fall trots att jag knappt pluggat något. 
Det jag dock är orolig över är mitt samhällskunskapsprov jag skrev fredagen före lovet. Det blev flummigt skrivit med pinsamma jämförelser då jag försökte analysera och reflektera och det blev inget annat än massa osammanhängande ordbajs haha. Typiskt nog så är det min favoritlärare jag har i ämnet vilket gör det extra pinsamt. Jag ska inte bli allt för kritisk mot mig själv men jag tvivlar på att jag blev godkänd och helst så vill jag inte ens fråga efter resultatet på det provet men eftersom det finns risk för omprov så är jag tvungen. 

Förutom prov och oro så blev det lite städning, en cykeltur och basket med Klaudia och hennes vän. 
Efter det så satt jag och Klaudia och kikade på matchen mellan Real-Barca. 
En minst sagt händelserik match där folket på läktarna skötte sig bättre än de på plan. 
Tycker det är tråkigt när alldeles för många spelare tror att dom är i Hollywood och leker skådespelare. 
Jag är så sjukligt trött på all filmning, allt klagande på domaren för att de inte dömmer som de vill och allt snack om att alla är köpta hit och dit. 
Matchen var underhållande i alla fall, Messi bjöd på magi och Barca vann så jag är nöjd! (: 

Nu ska jag ta och fixa lite här sen cykla mot Gavlegårdarna för att säga upp min lägenhet. 
Skandal att man inte kan göra det på nätet. 
Ciao! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0