Proppmätt!

Dagen började med att jag klev upp strax efter fem för att kika om det hade kommit ut någon intressant lägenhet på Gavlegårdarna men det hade det tyvärr inte gjort så hoppas på bättre lycka imorgon. 
Halv åtta gick jag till skolan, hade engelska, religion och hälsopedagogik och stannade där framtill klockan 18, då följde jag med Klaudia hem till henne. Där har jag kikat på hockey och ätit mig mätt på precis allting! Har så äckligt ont i magen och nu känns det som jag ska gå på en svältdiet resten av året typ. 

Imorgon har jag prov i historia B. Ett prov jag har skjutit upp i en vecka nu.
Jag tycker att jag inte har gjort något annat än att ha läst men trots det så vägrar det att fastna. 
Skriver provet kl 12 men kommer kliva upp bra mycket tidigare än så och plugga för orkar inte läsa något mer ikväll, kommer inte få in ett skit i alla fall så. 

Det var min dag det, nu ska jag sova godnatt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0