Plugg

I måndags, igår och idag har jag klivit upp runt fem på morgonen i hopp om att se ett underbart radhus som direktlägenhet på gavlegårdarna. Tyvärr så har det inte inträffat än men hoppet finns kvar och letandet fortsätter. 
Jag har fått erbjudande om en lägenhet på Brynäs i alla fall som jag ligger etta på. Ska höra med Sabina om vi i alla fall ska dra iväg och kika på den trots att det inte är ett radhus och inte alls det område vi hade tänkt oss. 

Jag ska snart iväg till skolan för att ha folkhälsokunskap och sen blir det att sätta mig ner med alla skolböcker och plugga. Har två prov imorgon och ett på fredag men sen så har jag lov och det känns underbart! 
Jag hoppas på att få jobba lite under lovet, eller gärna mycket! 
Sen så ska jag påbörja att skriva mina uppsatser och även försöka bli klar med dom så jag inte behöver fokusera mer på det. Sen eftersom det är påskdagarna så blir det ju självklart en del besök i kyrkan. 

Nä nu ska jag ta och plugga lite religion innan jag ska iväg till skolan, ciao! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0