mobilinlägg

Grekland som annars har varit ett av mina favoritresemål hamnade efter deras uttalande om svenska kvinnor långt ner på listan med länder som irak, iran och saudiarabien! Hur fan kan man yttra sig om saker som får alla venska kvinnor att framstå som slampor?! Jag börjar bli så skapligrjävla trött på såna stenålders tankar och jag hade förväntat mig mer av ett land i europa! Jag har egentligen bara en sak och säga och det är att alla tjejer från andra länder oskuldar eller inte ska INTE se nerpå oss svenska tjejer som väljer att ha sex om vi känner för det och ni är inte ett dugg jävla bättre än oss så bara för att era pojkar dreglar över oss så kan ni knipa igen käften! Och till er "män" från andra länder med eran fruktansvärda dåliga kvinnosyn.. vakna och inse att det är 2011 och pasdsar det inte men då är det bara och packs väskan och dra härifrån! Det är väl nu jag ska försvara mig då inlägget kan låta rasistiskt men aldrig för det är fan bara sanningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0