Mm.. En boll! (;

Idag är min första skoldag och det känns som det vore måndag.
Jag är sjukt trött och har prov om några timmar och jag smartskalle som jag är har inte pluggat. 
Jag har haft över en vecka på mig men har inte läst ett skit typ. Så lever på hoppet att jag kan det här med hälsopedagogik rätt hyffsat bra i alla fall annars så blir det problem. 
I förrgår lirade jag och Klaudia lite basket och igår så lirade jag och hennes kille basket och tränade på lite brännboll. Det är rätt intressant hur en boll och så klart rätt sällskap kan roa mycket. 
Jag längtar tills valborg och hoppas verkligen att det dyker upp tillräckligt med folk så vi kan lira brännboll. Gillar inte inställningen på människor att man inte vill spela det för att man inte känner sig tillräckligt "bra". Jag är totalt värdelös på det vilket gör att jag enbart kan bli bättre och brännboll är inget jag ens funderar på att bli elit på heller så. Så tycker alla som fått en inbjudan och de som gärna vill följa med fan ska pallra sina arslen och faktiskt släppa loss lite också. Pinsamt med folk som sitter på sina feta arlsen och klagar på allt och som inte vågar ha lite kul. 

Nu måste jag tyvärr äta frukost sen får jag se om jag hinner ut på en morgonpromenad. 
Måste ju faktiskt prioritera att läsa lite hälsopedagogik. 
Ciao! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0