LOVET!

Jag fick en seg start på det här lovet och höll nästan på att dö av tristess.
Men sen så kom Klaudia hem i torsdags från Iggesund och då blev lovet genast mycket roligare! (: 
Vi har inte direkt gjort något speciellt men det är bara så skönt att ha en vän då stortsett alla andra har lyst med sin frånvaro. 
Igår följde Klaudia med till familjen Boman/Dahlin där vi grillade och hade allmänt trevligt. Vi försökte oss på lite utomhusaktiviteter som klockan som gick långt ifrån bra haha och lite brännboll med grabbarna på en liten speciell "plan" och det var rolgit framtills jag råkade skjuta bollen på Johannes så han sprang iväg.
Fastan var över igår så jag tog mig ett glas vin och det smakade gött vill jag lova! (: 

Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. 
Papi skulle nog komma så vi kunde åka ut till skogen och gå med Gottfrid! ♥
Hinner jag till kyrkan så ska jag dit med och ikväll så får vi se om jag åker till mormor eller inte. 

Nu ska jag i alla fall käka lite frukost och kika på en ny serie jag har fastnat för som inte är direkt bra men ändå är lite beroendeframkallande, Make it or Break it heter den. 

Ha en trevlig dag ute i solen! (: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0