Lata jag.

Igår var jag riktigt lat!
Jag gick utanför dörren två gånger. 
Första gången var för att hämta nycklarna av Klaudia för att jag ska vara kattvakt till sötaste Fabian, och andra gången var när jag på kvällen lyckades samla en gnutta energi för att faktiskt gå hem till henne och titta till Fabian. Där blev lata jag kvar och åt chilinötter, kikade på film och gosade med sötaste Fabian! (: 
Han är så himla go den missen, så snäll och mysig. 
Jag sov över där och gick till kyrkan vid elva och efter högmässan så gick jag till Intersport där jag skramlade ihop mina sista pengar för att köpa ett par nya skor vilket verkligen behövdes! 
Nu har jag ett par riktiga runningskor så jag kan börja springa utan att det känns som benen går av på mig. 

Idag var det meningen att jag skulle iväg och skjuta med Andreas men det blir tyvärr inte av på grund av min sjukt kassa ekonomi just nu. Jag ska istället snart röra mig tillbaks till Klaudia och kika till Fabian och sen funderar jag på att ta bussen till min syster för att hämta min cykel som står där och sen cykla hem till min mormor för att spela (förlora) på bingolotto som vanligt. 
Jag känner mig dock så jävla lat så har ingen aning om jag orkar hämta min cykel idag utan jag kanske tar och gör det imöra, det återstår att se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0