Kalas.

Jag hör kyrkklockorna slå och det känns riktigt underligt att jag inte är där då jag inte missat en högmässa på väldigt länge. Men jag är förkyld och riktigt trött så jag bestämde mig för att vara hemma idag, jag ska inte till mormor ikväll heller, hon får besök av syster sen så åker hon iväg till min moster så.. 
Jag ska bara ligga och glo på massa filmer, plugga lite och äta något gott. Slö söndag helt enkelt. 

Igår hade min systerson sitt kalas på Lillhagsbadet och jag var där och hjälpte till som badvakt. 
När kalaset var slut så följde jag med familjen Boman/Dahlin hem och där sov jag även över och kom hem för inte alls så länge sen. 
Igår fick jag även veta att jag ska börja på introduktion på jobbet nästa vecka, jag längtar och hoppas att det kommer gå bra och att jag har mycket jobb att vänta mig! (: 
Jag beslutade även att jag ska leta lägenhet och flytta ifrån Nordost. Det var ett misstag att ens flytta hit från början. Min lägenhet känns och är för stor för mig som är singel och studerande och jag vill inte bo riktigt så här centralt så nu är det en jakt efter en ny lägenhet som gäller!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0