Fylla med nyktra ögon.

Jag har spenderat kvällen hemma hos Klaudia där jag har ätit så mycket så jag nu är sjukt illamående. 
Jag beslutade mig att ta bussen hem eftersom jag både är förkyld och avskyr fulla människor så jag trodde att jag skulle stöta på mindre av dem om jag åkte buss men oj vad fel man kan ha det.
Det var nämligen lite av en mardröm när bussen kom och jag upptäckte att den vara proppfull med massa fulla skrikande galningar. Tack och lov gick bussresan snabbt. 
Det är absolut inte trevligt att se fylla med nyktra ögon. Blåljus, människor som skriker och inte kan bete sig, folk som knappt kan prata, som spyr, som inte kan stå på sina egna ben och vinglar fram. 
Det är verkligen vidrigt och jag kan inte låta bli och ställa mig frågan varför jag ens dricker?
Visst att det är gott men det finns mycket andra saker som är godare och visst att det är roligt men ångesten som man nästan jämt vaknar upp med och den vidriga baksmällan är något som får mig att undra om det verkligen är värt det.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0